SERIE CARD OMV BASIC:   710109 - 204314 - CNP / CIF:   

Info CARD OMV

 

Conferinta Online

 

PRIMA PAGINA

Birou Virtual

UTILIZATOR: (CNP/CIF)

PAROLA: (primita pe mail)

 

Reduceri la Parteneri

Oriunde vezi acest afis!
catalog parteneri »

 

 

 

 

Depanare Imprimare Email

Serviciu asigurat atat pe teritoriul ROMÂNIEI cât şi pe teritoriul UNIUNII EUROPENE.

Definiţie:
DEPANARE – încercarea de repunere în stare de funcţionare a autovehiculului dacă prezintă probleme tehnice pe drumuri sau parcări publice, prin care se înţelege:

  1. înlocuire roată de rezervă,
  2. alimentare, dacă a rămas fără combustibil (contracost),
  3. incarcarea acumulatorului si pornirea autovehiculului
  4. orice alta problema tehnica care poate fi remediata la fata locului

Serviciul acesta devine TRACTARE dacă defecţiunea apărută la autovehicul nu se poate remedia pe loc.

Procedura pentru solicitarea serviciului DEPANARE

Pasul 1 - Sunaţi la DISPECERATUL NAŢIONAL tel: 0.265.230.230 şi cereţi operatorului să vă asigure serviciul DEPANARE.

Pasul 2 - Cazul defecţiunii rezolvată pe loc
Soseşte echipa de intervenţie, defectiunea este remediată pe loc şi semnaţi fişa de intervenţie.

Pasul 3 – Cazul celei de a doua pene de cauciuc.
În situaţia în care roata de rezervă a autoturismului este desumflată sau se constată că sunt două anvelope pe pană (pană dublă), devine tractare.

Pasul 4 – Dacă remedierea nu poate fi efectuată din motive obiective independente de A-CAR, interventia se va transforma într-o TRACTARE şi autoturismul va fi transportat catre primul service autorizat în care se poate executa reparaţia.

Solicitarea şi gestionarea serviciului vor fi făcute numai prin Dispeceratul Naţional al A-CAR România.